Subject: FW: Taotlus Raplamaa
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Feb 2025 10:36:20 +0200

From: Edgars Knutovs <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: Wednesday, February 26, 2025 9:06 AM
To: Timmo Teder <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Taotlus Raplamaa

Good morning.
It's OK. ?

----- Reply to message ----- 
Subject: FW: Signed Lisa 2 and Taotlus Raplamaa, Pärnumaa
Date: trešd., 2025. g. 26. febr. 08:17
From: Timmo Teder < [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
To: Edgars Knutovs < [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >

Hello

The work on road 29 has allready starter whitout a new permit. Please send a 
new application.

Lugupidamisega

Timmo Teder
korrashoiu projektijuht

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond

tel. 5550 4678

Tallinna mnt 14, 79513 Rapla linn
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Käesolev kiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ja on mõeldud 
kasutamiseks ainult adressaadile. Kui antud sõnum ei ole suunatud Teile, 
siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine või muul viisil kasutamine on 
rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. Kui saite selle kirja 
ekslikult, palun teavitage sellest koheselt informatsiooni saatjat ning 
kustutage kiri oma süsteemidest.

From: Timmo Teder
Sent: Friday, February 14, 2025 11:04 AM
To: 'Edgars Knutovs'
Subject: RE: Signed Lisa 2 and Taotlus Raplamaa, Pärnumaa

Hello

Old permits are now ended – it is OK with them.

The new application – please change it a little bit. Please remove the roads 
nr 4 km 146,8-152,8 and 19331 km 0,2-10,5. They are not in Rapla county. 
Karl Õigus from Transpordiamet allready issued permit for the two roads. The 
road 19331 is on the permit km 0,2-5,48 and if you need a new permit for km 
5,48-10,5 then please contact Karl Õigus.

Please send a corrected application and then I can give the permit.

Lugupidamisega

Timmo Teder
korrashoiu projektijuht

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond

tel. 5550 4678

Tallinna mnt 14, 79513 Rapla linn
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Käesolev kiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ja on mõeldud 
kasutamiseks ainult adressaadile. Kui antud sõnum ei ole suunatud Teile, 
siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine või muul viisil kasutamine on 
rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. Kui saite selle kirja 
ekslikult, palun teavitage sellest koheselt informatsiooni saatjat ning 
kustutage kiri oma süsteemidest.

From: Edgars Knutovs <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: Monday, February 10, 2025 7:38 AM
To: Timmo Teder <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Signed Lisa 2 and Taotlus Raplamaa, Pärnumaa

Hello.
Is this okay?
Edgars

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.